Volkswagen Golf Alltrack




Cu calităţile modelului Golf Variant - de exemplu spaţiul său generos de transport (până la 1.620 litri cu scaunele spate rabatate), cele mai noi motorizări şi sisteme de infotainment din gama Golf, precum şi ergonomia excelentă - este un însoţitor foarte apreciat în călătorii. 

Mai mult, începând de acum, îndeplineşte dorinţele şi mai individualizate ale clienţilor: pentru că Golf Alltrack este un mix, pe cât de stilat, pe atât de capabil pe teren dificil, între un Variant şi un SUV. 
Golf Alltrack îmbină ceea ce este mai bun în universul on-road şi cel off-road. În calitate de lifestyle-combi cu tracţiune integrală inclusă în echiparea standard, trezeşte interes cu designul său personalizat şi este totodată pregătit pentru orice teren. Caracteristicile tehnice şi de design ale modelului Golf Alltrack sunt tracţiunea integrală 4MOTION inclusă în echiparea standard, o gardă la sol mai mare, caroseria protejată de evazările pasajelor roţilor şi pragurilor, barele de protecţie cu design nou, la care se adaugă şi alte dotări individuale pentru exterior şi interior. 
 

Golf Alltrack dispune la alegere de 3 motoare diesel cu cuplu mare şi puteri de 81 kW / 110 CP (1,6 TDI), 110 kW / 150 CP (2,0 TDI) şi 135 kW / 184 CP (2,0 TDI). Nou în gamă este motorul 1,8 TSI de 132 kW / 180 CP, care va completa în curând oferta. Propulsorul TDI de 135 kW / 184 CP, precum şi cel TSI de 132 kW / 180 CP dispun deja din echiparea standard de transmisia automată cu dublu ambreiaj DSG. 

Preţul de pornire al Golf Alltrack (81 kW / 110 CP TDI 4MOTION cu transmisie manuală cu 6 trepte) este de 25.123,00 euro (TVA inclus).

Scorpion Focsani cauta si premiaza fanii marcii Volkswagen!


Concurs
Scorpion Focsani doreste sa recompenseze fanii marcii germane cu un cadou deosebit: Cartea 'Volkswagen – Povestea unei pasiuni'. Tot ce aveti de facut este foarte simplu: sa dati 'Like' & 'Share' la postarile de pe pagina noastra de Facebook https://www.facebook.com/ScorpionFocsani. Cei care aduna cele mai multe astfel distribuiri vor fi declarati castigatori. Avem pentru inceput 6 exemplare de oferit pentru pasionatii infocati, vom oferi cate 2 saptamanal. Castigatorii din Focsani vor fi asteptati la sediul societatii noastre din Calea Moldovei nr. 16 pentru ridicarea premiului. O persoana nu poate castiga decat o singura data.

Premiu: Cartea 'Volkswagen – Povestea unei pasiuni'
Va propunem drept premiu o carte fabuloasa, una de 300 de pagini, despre istoria si traditia marcii Volkswagen, de la inceputuri si pana in prezent. Orice fan adevarat al marcii germane ar trebui sa detina o astfel de carte in biblioteca personala.
Cartea este o trecere în revistă a celor opt decenii de inspiraţie şi dăruire care au reuşit să influenţeze semnificativ lumea automobilului şi vieţile a foarte multor milioane de oameni.
La inceput a fost un vis, cel al unei masini populare. Intre timp, Volkswagen a devenit un grup puternic, fiind cel mai mare constructor din Europa si unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata mondiala. 

Apropo, pentru a fi la curent cu noutatile din fascinantul univers Volkswagen va invitam sa instalati de aici aplicatia Android dezvoltata de Scorpion Focsani.

 
 
 

4Motion pe intelesul tuturor

Tractiune integrală oferită de Volkswagen. 
Un sistem de tracţiune integrală contribuie la creşterea rezervelor de tracţiune şi oferă sentimentul reconfortant de deplasare în siguranţă şi în condiţii atmosferice nefavorabile sau pe un carosabil în stare necorespunzătoare. Sistemul asigură îmbunătăţirea stabilităţii la rulare, o rulare remarcabilă în linie dreaptă, precum şi o stabilitate optimă în condiţii de vânt lateral. 4MOTION nu oferă astfel doar avantaje decisive în domeniul tracţiunii, ci permite abordarea virajelor cu viteze mai mari, oferind astfel un plus de siguranţă şi plăcere de rulare – în toate cazurile, cu adaptarea la condiţiile concrete de la nivelul carosabilului.


În funcţie de tipul constructiv, elementul central al unui sistem de tracţiune integrală este reprezentat de un diferenţial între axa faţă şi cea spate, este vorba despre aşa-numitul diferenţial de distribuţie. Sarcina acestuia este de a repartiza variabil forţele de propulsie către axa faţă şi spate. În cazul în care apar turaţii diferite între axe, de exemplu datorită patinării unei axe pe carosabilul alunecos sau neconsolidat, sistemul repartizează corespunzător cuplurile motoare către ambele axe. Aceasta înseamnă că diferenţialul intermediar transmite o cotă corespunzătoare din cuplul motor către cealaltă axă. Simultan este necesară compensarea micilor diferenţe de turaţii la parcurgerea virajelor sau la efectuarea de manevre, pentru a evita apariţia unor pretensionări ale sistemului de tracţiune. În mod suplimentar, diferenţialul nu trebuie să limiteze funcţiile sistemelor de reglare a dinamicii de rulare ESP, ASR şi EDS.

Ca urmare a cerinţelor care prezintă diferenţe semnificative, sunt disponibile trei tipuri de diferenţiale: cuplajul Haldex, diferenţialul central Torsen si cu blocare cu lamele reglată electronic.

Cuplajul Haldex.
Cuplajul Haldex este reprezentat de un cuplaj cu lamele controlat electronic. Repartizarea forţelor de propulsie la nivelul axelor se realizează variabil şi în funcţie de regimul de rulare. În principiu, cuplajul haldex repartizează forţele de propulsie către axa cu tracţiunea mai bună. În acest mod, 4MOTION reacţionează ideal şi foarte rapid la toate situaţiile din trafic. În acest context se menţine senzaţia obişnuită de rulare oferită de un model cu tracţiune frontală. Este exclus riscul de pretensionare a sistemului de tracţiune la parcare şi la efectuarea manevrelor. În mod suplimentar, cuplajul Haldex poate fi combinat cu orice sistem de reglare a dinamicii de rulare (ABS, EDS, ASR, EBV şi ESP).


Responsabilitatea pentru realizarea contactului prin forţă între axa faţă şi cea spate revine cuplajului cu lamele. Pompele controlate electronic reglează presiunea la nivelul discurilor lamelare ale cuplajului. Prin creşterea nivelului de presiune exercitat, pachetele de discuri lamelare sunt presate între ele. În acest mod este posibilă reglarea fină a contactului prin forţă între seturile de discuri lamelare şi, prin aceasta, a distribuţiei forţei între axe. 

Sarcina sistemului electronic de comandă este aceea de a compensa, suplimentar faţă de tracţiune şi de diferenţele de turaţii rezultate în acest mod între axe, şi alte variabile reglabile. De exemplu starea dinamică de rulare sau cuplurile motoare. Echipamentul de comandă ia în calcul, la efectuarea operaţiunilor de reglare, diferitele informaţii cu privire la dinamica de rulare, de exemplu viteza, parcurgerea virajelor, împingere sau tractare.


Diferentialul Torsen. 
Diferenţialul Torsen este un diferenţial intermediar cu autoblocare mecanică (diferenţial), care reglează, în funcţie de necesităţi, forţa dintre axa faţă şi cea spate. Noţiunea de „Torsen“ este alcătuită din termenii în limba engleză „torque“ (cuplul motor) şi „sensoring“ (sensibil). Diferenţialul funcţionează „sensibil la cuplul motor“. Sistemul reacţionează la diferitele forţe de torsiune între arborele de intrare şi arborele de ieşire (ax faţă, respectiv spate). Astfel există posibilitatea unei repartizări variabile a cuplului motor între axe. La diferenţialul Torsen, cele două roţi conduse sunt legate între ele prin transmisie elicoidală. Acestea limitează turaţiile ridicate ale diferenţialului, asigurând însă echilibrul necesar la parcurgerea virajelor. 

La modelul Phaeton, setarea de bază a diferenţialului Torsen este selectată astfel încât forţele de propulsie să fie repartizate, în situaţii normale, într-o pondere de 50:50 între axa faţă şi cea spate. În caz de derapare, diferenţialul Torsen transmite direct şi imediat până la 20 de procente din puterea de antrenare către axa cu tracţiune mai bună (max. 70:30, respectiv 30:70). Efectul de blocare al diferenţialului Torsen creşte automat în funcţie de sarcină, acesta funcţionează „sensibil la cuplul motor”, spre deosebire de diferenţialul vâscos „sensibil la turaţii“. Avantajul este reprezentat de lipsa pretensionării la parcurgerea virajelor, având în vedere că sunt admise turaţiile diferenţialului impuse de autovehicul.

Tractiunea integrală la Touareg – adaptată perfect pentru teren accidentat. 
Tracţiunea integrală permanentă de care dispune modelul Touareg se află la baza performanţelor deosebite obţinute pe teren extrem de accidentat. Modelul Touareg beneficiază de un diferenţial central blocabil cu un cuplaj cu lamele şi reductor. În regim normal se realizează o repartizaredirectă a momentului , în funcţie de derapare, către axa faţă şi spate. În mod suplimentar diferenţialul central poate fi blocat, astfel încât se înregistrează o repartizare fixă a cuplului motor. Devierea puterii către axa faţă se realizează prin intermediul unui acţionări oblice, necesare la Touareg ca urmare a condiţiilor de natură constructivă.


Opţional poate fi prevăzut şi un diferenţial pe osia din spate cu sistem de blocare transversală şi un efect de blocare de 100%. Activarea blocajului diferenţialului se realizează la cererea conducătorului auto. În acest mod este îmbunătăţită tracţiunea în condiţii de teren accidentat: forţele de propulsie nu mai sunt deviate prin intermediul diferenţialelor. Fiecare roată spate transmite în acest caz acelaşi cuplu motor şi se roteşte cu aceeaşi viteză ca cealaltă roată. 

Treapta de reducţie a cutiei de viteze (2,66:1) pentru utilizarea pe teren foarte greu poate fi activată electric prin intermediul comutatorului pentru mecanismul de rulare. Aceasta permite forţa maximă de propulsie în condiţiile unei viteze reduse. Astfel, modelul Touareg beneficiază de o capacitate de urcare în pantă de până la 100 de procente (45°).

Istorie Volkswagen: Beetle - 66 de ani în Statele Unite


Beetle i-a cucerit pe americani încă de la "debarcarea" sa în Lumea Nouă și a rămas mereu un hit. Primul exemplar Volkswagen a fost adus în SUA de Ben Pon in anul 1949. El avea să vândă mașina cu 800 de dolari. Era începutul unei povești de succes.



În aprilie 1955 se înfiinta Volkswagen of America, sediu operational al mărcii având ca scop standardizarea retelei de service si dealeri de pe continentul american. Un an mai târziu, reteaua se putea lăuda cu 909 dealeri iar, până în 1970, se înregistrau peste 1000 de reprezentante ale mărcii, Volkswagen detinând un important procent de 7% din vânzările din acea perioadă.

Este de la sine înteles faptul că primul loc în vânzări îl ocupa modelul Beetle, care s-a bucurat de un enorm succes printre americanii care doreau un automobil mic, fiabil, care să consume putin si care să aibă un pret de achizitie redus. După iesirea modelului din fabricatie, locul său a fost luat de Volkswagen Golf, care, din ratiuni de marketing, a fost numit Rabbit. Întradevăr, într-o lume în care masinile erau de dimensiunile unor vapoare, micutul Golf nu putea fi asemuit decât cu un iepuras. De-a lungul timpului si până în prezent, Volkswagen s-a impus pe piata americană ca un automobil de încredere, fiabil beneficiind, într-o bună măsură, de o anumita notă de exotism european.


Beetle intra in Guinness Book
La data de 17 februarie 1972, recordul mondial de productie in serie detinut pana in acel moment de Ford cu al sau model T, produs intre 1908 si 1927, a fost depasit oficial de Volkswagen Beetle, odata cu iesirea pe poarta uzinei a exemplarului purtand numarul 15.007.034.


Astfel, Broscuta a devenit noul campion al lumii. In luna august incepe productia la modelul Panorama Beeltle, avand motoare de 44 si 50 de cai, model care a inlocuit Volkswagenul Beetle 1302. In acelasi an a fost introdus modelul 1300 S cu motor de 1.6 litri, aflat intr-un proces continuu de modificare. Spre exemplu, pentru modelele destinate Mexicului, carburatorul a fost dotat cu un senzor de altitudine, care asigura functionarea corecta a motorului in ciuda atmosferei rarefiate.

Galerie foto & video: Volkswagen Crafter dotat cu lift pentru persoane cu dizabilitati.


Volksagen Crafter este robust si fiabil, gandit ca sa faca fata celor mai dificile sarcini. Va prezentam o versiune de Crafter echipata cu lift pentru persoane cu dizabilitati.






Persoana de contact: Ionut Mocanu
Mobil: 0728/853.456

Volkswagen prezinta Noul Touran!




MPV-ul german cel mai popular a fost complet reînnoit
· Mai mult spaţiu; design inteligent nou
· Motoare noi, cu eficienţa crescută cu până la 19 procente


Volkswagen prezintă noul Touran. MPV-ul complet reînnoit a fost prezentat în faţa unei audienţe compuse din reprezentanţi media internaţionali, la Autostadt în Wolfsburg, nu departe de unitatea de producţie unde este produsă această populară maşină de familie. Interiorul noului model a fost supus unei semnificative creșteri de spaţiu şi este extrem de versatil. Îmbunătăţiri au fost făcute la întreaga maşină, care oferă o gamă de şase noi motoare economice şi numeroase sisteme de asistenţă şi infotainment.

Prof. Dr. Martin Winterkorn, Preşedintele Consiliului de Administraţie Volkswagen AG a explicat: "Fiind una dintre cele mai de succes automobile de familie din lume, cu 1,9 milioane de unităţi vândute, Touran este fără doar şi poate MPV-ul numărul 1 în Germania. Sunt convins că noua generaţie va aduce o contribuţie mult mai mare decât pur şi simplu să se bazeze pe această poziţie - va defini noi standarde." A treia generaţie a modelului Touran are un nou design sportiv şi distinctiv, graţie liniilor puternice şi precise care pornesc de la claritatea minimalistă a modelului anterior, adăugând senzaţia de uşurinţă şi sportivitate. Şi interiorul a fost modificat. Spaţiul poate fi configurat în variate moduri, cu ajutorul noului sistem de rabatare a scaunelor care include şi sistemul de prindere ISOFIX pe toate locurile din randul 2. Capacitatea portbagajului, de 1.040 litri (încărcat până la plafon şi până la al doilea rând de scaune) şi un total de 47 de spaţii de depozitare fac ca noul Touran să fie perfect pe utilizarea cotidiană. Sistemul automat opţional de climatizare Pure Air cu reglaje pe 3 zone şi cu filtru anti-alergeni asigură aerul proaspăt şi curat la interior.



Acest model complet refăcut este primul MPV care are la bază matricea modulară transversală (MQB). Aceasta înseamnă numeroase avantaje în privinţa designului şi a structurii, precum ampatamentul lung distinctiv, cu console foarte scurte care permit utilizarea spaţiului într-o manieră nemaiîntâlnită. În ciuda creşterii lungimii totale a maşinii şi a unui număr mai mare de dotări pentru siguranţă şi confort, a fost totuşi posibilă reducerea greutăţii cu 62 kg faţă de modelul anterior. Toate acestea, alături de optimizarea caracteristicilor aerodinamice ale maşinii, au ca rezultat reducerea consumului de combustibil: motoarele, trei pe benzină (TSI) de 81 kW / 110 CP, 110 kW / 150 CP, 132 kW / 180 CP şi trei diesel (TDI) de 81 kW / 110 CP, 110 kW / 150 CP, 140 kW / 190 CP, consumă acum cu până la 19% mai puţin. Toate versiunile dispun de sistemul Start-Stop şi de funcţia de recuperare a energiei de frânare în echiparea standard.

Gama largă de noi sisteme de asistenţă şi infotainment reprezintă de asemenea noi repere în această clasă auto. Alături de sistemul de frânare automată Post-Collision Braking inclus în dotarea standard, bestseller-ul prietenos cu familiile este de asemenea disponibil cu sistemele Adaptive Cruise Control ACC şi Front Assist cu funcţia City de frânare de urgenţă, Traffic Jam Assist (asistent pentru blocaje trafic), sistemul de protecţie proactivă a ocupanţilor Pre-Crash, Side Assist cu Rear Traffic Alert şi Trailer Assist, asistentul pentru manevrare cu remorcă. Printre noile dotări ale modelului Touran se numără mecanismul electric de deschidere/închidere a hayonului, funcţia automată Easy Open pentru hayon (activată prin mişcarea piciorului), selecţia modului de condus şi farurile cu LED de înaltă performanţă.
 


Nu mai puțin de cinci sisteme radio şi de radio-navigaţie sunt disponibile pentru noul Touran. Pentru trei dintre sisteme, Volkswagen va oferi şi AppConnect cu CarPlay (Apple) şi Android Auto (Google) şi MirrorLink™ pentru prima dată, permiţând redarea unei game largi de aplicaţii pe display-ul sistemului de infotainment. Touran dispune de asemenea de o altă dotare opţională care va fi interesantă în mod deosebit pentru familii: amplificarea electronică a vocii. Sistemul are la bază microfonul din partea din faţă a zonei pentru pasageri, prin intermediul căruia vocea înregistrată în faţă va fi transmisă în spate prin difuzoarele de acolo.

Touran arată deosebit de sportiv când este echipat cu noile dotări R-Line de la Volkswagen R. Pachetul R-Line Exterior include bare de protecţie speciale, cu design R, alături de alte dotări. Pachetul R-Line Interior conţine dotări atractive, precum tapiţeria exclusivă.

40 de ani de Volkswagen Polo





Cele mai importante aspecte cu şi despre Polo din patru decenii
La cel mai cunoscut show de automobile clasice, Techno Classica, atentia a fost concentrată pe aniversarea celor 40 de ani de Polo.

Volkswagen Classic a prezentat la standul său din Essen şapte reprezentanti prestigioşi ai celor cinci generaţii Polo. Este vorba de o selecţie de "martori contemporani" fiecărei epoci a modelului Polo - începând cu Polo-ul "originar", din 1975, care este punctul de plecare al poveştii de succes care se derulează de patru decenii. Printre exponate s-a numărat şi singurul exemplar rămas al prototipului cu G-Lader pentru Recordul Mondial din 1985, omologul său din producţia de serie ulterioară, adică Coupé G40, dar şi fascinantul concept 'Eco Polo' cu un consum de circa 2 litri de motorină la 100 km, popularul Polo III Open Air - o ediţie specială cu feeling de cabriolet "montat" din fabrică şi conceptul unui Polo cabriolet integral de la Karmann, care nu a ajuns însă niciodată în producţia de serie. Bineînţeles că a fost prezentată şi actuala generatie a modelului Polo (6R). Modelul ales a fost unul care, în ciuda vârstei fragede, a scris deja istorie: Polo R WRC de 300 CP cu care Sébastien Ogier şi Volkswagen Motorsport au câştigat Campionatului Mondial de Raliuri în 2013 şi 2014.

Polo I L,  fabricat în 1975, 0,9 litri, 4 cilindri, benzină, 29 kW (40 CP)
Acest Polo a fost disponibil doar pentru scurt timp în nuanţa 'Oceanic Blue', cu care a fost expus la stand în versiunea de echipare superioară L. De la exterior, versiunea L poate fi identificată în baza barelor de protecţie cromate (sunt argintii mat la modelul de bază) şi a bandourilor cromate subţiri de pe profil. Printre altele, rafinamentul interiorului este accentuat de tapiţeria diferită de ce a de serie.

Polo II hatchback, model 'Eco', fabricat în 1988, 0,9 litri, doi cilindri, diesel, 29 kW (40 CP)
A doua generaţie Polo este reprezentată de un concept-car creat pentru a asigura eficienţă maximă şi a introduce tehnologii high-tech: motor diesel cu injectie directă de combustibil, recircularea gazelor de eşapament, un sistem care decupla automat ambreiajul permiţând maşinii să ruleze liber datorită propriei energii cinetice, G-Lader pentru performanţe de top şi o transmisie semi-automată cu cinci trepte de viteză.

Polo II G40 'Record Mondial', fabricat în 1985, 1,3 litri, patru cilindri, benzină, 95 kW (129 CP)
Acest unic (împrumutat de la fundaţia Foundation AutoMuseum Volkswagen) face de asemenea parte din a doua generaţie. A fost folosit în 1985 pentru a prezenta în mod impresionant noua tehnologie G-Lader, în cadrul unei încercări de 24 de ore de a stabili un nou record mondial pe propria pistă de teste a Volkswagen, din Ehra-Lessin. Cu o viteză medie de 208 km/h, recordul anterior de 168,6 km/h din clasa 1.300 ccm a fost evident depăşit.

Polo II G40, fabricat în 1992, 1,3 litri, patru cilindri, benzină, 83 kW (113 CP)
Sub capota acestui Polo Coupé se află de asemenea motorul cu compresor având forma literei G (a unui melc), care i-a dat şi numele G-Lader, dar maşina provine din a doua ediţie, fără limitare. Poate fi identificat în baza farurilor dreptunghiulare, a blocurile optice spate mai mari şi a zonelor de deformare mai mari.

Polo III Open Air, fabricat în 1998, 1,4 litri, patru cilindri, benzină, 44 kW (60 CP)
A treia generaţie a modelului de succes a fost reprezentată de această ediţie specială Polo produsă pentru piaţa europeană, cu plafon rabatabil electric, a cărui dimensiuni permiteau chiar şi pasagerilor din spate să se deplaseze sub cerul liber. De asemenea prin amabilitatea fundaţiei AutoMuseum Volkswagen.

Polo IV GTI Cabriolet, fabricat în 2007, 1,8 litri, patru cilindri, benzină, 110 kW (150 CP)
Un alt model unic a reprezentat a patra generaţie: Karmann din Osnabrück şi-a demonstrat expertiza în privinţa designului, construcţiei şi calitătii automobilelor decapotabile la salonul auto IAA din Frankfurt din anul 2007, prezentând acest concept-car. Linia înclinată a plafonului închis conferă modelului Polo o siluetă de coupe; în baza unui mecanism sofisticat, plafonul dispare complet sub sistemul de acoperire a portbagajului. Luneta din sticlă este ridicată electric, pentru a oferi acces nerestricţionat la portbagaj.

Polo V R WRC, fabricat în 2013, 1,6 litri, patru cilindri, benzină, aprox. 220 kW (300 CP)
Campionul mondial: Volkswagen a reuşit să-şi adjudece victoria încă de la prima etapă specială a Raliului Monte Carlo în sezonul său de debut din 2013, cu Sébastien Ogier şi co-pilotul său Julien Ingrassia la bordul nou-nouţului Polo R WRC. A fost startul perfect: la finele sezonului, atât constructorul, cât şi pilotul şi co-pilotul îşi asiguraseră titlurile la Campionatului Mondial de Raliu. Polo R WRC expus la Essen prezintă tehnologia şi designul primului model.

Oferta Das WeltAuto Scorpion Focsani - mai 2015



Asa cum va spuneam aici, toate vehiculele vandute de societatea noastra sub marca Das WeltAuto sunt testate si intretinute cu rigurozitate. In spatele calitatii produselor noastre sta faptul nu facem compromisuri in ceea ce priveste aspectele tehnice sau estetice ale vehiculelor noastre. Cu Das WeltAuto sunteti in siguranta.

Va rugam sa consultati mai jos un extras din oferta Das Weltauto propusa de Scorpion Focsani. Va recomandam sa vizionati prezentarea in format 'Full Screen' (butonul din dreata-jos). Gasiti mai jos datele noastre de contact.



Scorpion Exim SRL
Focsani, Calea Moldovei nr. 23,
Telefon: 0237/236.866 int. 540
Mobil: 0720/330.951 & 0720/330.949
E-mail: cristi.mocanu@scorpion.ro & liviu.lepadatu@scorpion.ro
Website: www.scorpion.ro


Esti posesor sau fan Volkswagen? Atunci descarca si tu aplicatia pentru Android dezvoltata de Scorpion Focsani

Buna dimineata dragilor si bine v-am regasit!
Avem o surpriza pentru voi astazi: va propunem sa instalati aplicatia de Android a companiei Scorpion Focsani, care poate fi descarcata gratuit de catre utilizatorii de dispozitive Android din Google Play Store  sau din microsite-ul dedicat http://scorpion-focsani.mobapp.at, unde sunt oferite diverse mijloace pentru instalarea aplicatiei (link Play Store, scanare cod QR, trimiterea unui link pe e-mail, etc).
Printre sectiunile aplicatiei se numara:
- Oferte, pentru a nu mai pierde promotiile imbatabile Scorpion;
- Stiri, pentru a fi la curent cu noutatile din fascinantul univers Volkswagen;
- Facebook, care preia fluxul de pe pagina noastra de fani;
- Despre noi, in care este prezentata societatea Scorpion;
- Contact, unde punem la dispozitie posibilitatea rapida a fi contactati (telefon, mail, website)
- Harta, unde este indicata adresa exacta si posibilitatea calcularii celui mai scurt traseu catre locatia Scorpion.
Aplicatia este completata de acces rapid la retele Social Media si la blogul nostru, precum si posibilitatea facila de a distribui articolele prezentate. Aplicatia are drept specific prezentarea companiei noastre si comunicarea cu clientii, intr-o maniera moderna si din ce in ce mai la indemana. Cel mai probabil suntem primul dealer auto local cu o astfel de aplicatie. ;)

Va multumim si va dorim o zi minunata in continuare!



https://play.google.com/store/apps/details?id=com.conduit.app_b978b7568bbe46b68564be0058db28cc.app

Scorpion Focsani, dealer Das Weltauto


Toate vehiculele vandute de societatea noastra sub marca Das WeltAuto sunt testate si intretinute cu rigurozitate. In spatele calitatii produselor noastre sta faptul nu facem compromisuri in ceea ce priveste aspectele tehnice sau estetice ale vehiculelor noastre. Cu Das WeltAuto sunteti in siguranta.

Va invitam sa consultati oferta noastra bogata si diversificata pe site-ul nostru. 

Ce oferă Das Weltauto?
În primul rând servicii. Pachetul de servicii Das Weltauto însoteste produsul oferit, autovehiculul de ocazie. Acesta este atuul mărcii Das Weltauto. Vorbim aici despre garantie tehnică, garantie morală, cu referire directă la istoricul masinii, garantie a răscumpărării, posibilitatea schimbării masinii în anumite conditii prestabilite.

La cautarea pe site-ul nostru de autovehicule de ocazie remarcati autovehiculele cu sigla "Garantie autovehicule de ocazie". Pentru aceste vehicule aveti o gama intreaga de avantaje:
  • Garantie autovehicule de ocazie
  • Control tehnic al calitatii
  • Pregatire estetica de calitate  
  • Schimbare autoturism
  • Test Drive
  • Garantie schimbare autoturism
  • Finantare si Asigurare
  • Accesorii originale 


Checklist
Verificam riguros fiecare autovehicul nou achizitionat, pe baza unei liste de verificare. Acest proces structurat nu lasa loc de scapari in testarea tehnica sau estetica. Starea autovehiculului si functiile acestuia sunt verificate cu mare precizie. Vehiculul primeste sigla de calitate Das WeltAuto doar daca trece aceste teste.

Urmatoarele lucrari sunt efectuate:

Tehnica
-Verificare lichide
-Verificare sistem franare
-Verificare axe
-Verificare tren rulare
-Verificare evacuare
-Verificare anvelope
-Verificare stergatoare parbriz
-Verificare iluminat

Caroserie / Vopsea
-Zgarieturi / indreptari caroserie
-Securitate - Airbag
-Verificare centura de siguranta

Pregatire / Curatare
-Curatare de baza
-Curatenie interioara

Drive test
-Test efectuat de mecanic



Scorpion Exim SRL
Focsani, Calea Moldovei nr. 23,
Telefon: 0237/236.866 int. 540
Mobil: 0720/330.951 & 0720/330.949
E-mail: cristi.mocanu@scorpion.ro & liviu.lepadatu@scorpion.ro
Website: www.scorpion.ro

Acum 65 de ani – startul productiei de serie a unui succes international: Volkswagen Transporter


Luna martie 1950. Este inceputul unui succes mondial - la Wolfsburg ies primele Volkswagen Transporter de pe banda de productie.

La exact 6 ani mai tarziu, dupa aproximativ 160.000 de unitati construite, productia primei generatii este mutata in fabrica de la Hanovra. In anul 1967 aveau sa fie produse mai mult de 1,83 milioane Volkswagen Transporter – supranumit Bulli – si peste 12 milioane pana in ziua de azi, modelul ajungand la a 6-a generatie in prezent.

Dupa fabricarea manuala a primelor opt Transporter, ies de pe banda de productie in martie 1950 primele Transporter – denumite initial cu prescurtarea Tip 2*. Cele sase Furgoane si doua Kombi din seria prototip au folosit unor scopuri de prezentare, fie pentru aflarea dorintelor si nevoilor clientilor, fie pentru presa.


In primavara anului 1950 este insa momentul: experienta anilor marcati de dezvoltare economica prinde contur, iar Transporter Tip 2 devine un produs de serie. Masina nu este dezvoltata, asa cum fusese initial planuit, pe platforma Beetle – Tip 1 – ci beneficiaza de o platforma proprie, conceputa special pentru un autovehicul de transport.

Partea tehnica este preluata de la marca Volkswagen autoturisme. Cei 25 CP au misiunea de a transporta un maxim de 750 kg incarcatura. Fara o motorizare deosebit de puternica la inceput, dar totusi fiabila si de incredere, noul Transporter biruie sarcinile incredintate lui. Pana in iulie 1967, cand - dupa 17 ani - productia in Germania a primei generatii T1 ia sfarsit, motorul este imbunatatit permanent, ajungand sa dezvolte 44 CP.

T1 a fost fabricat de asemenea in Brazilia, incepand din anul 1957 si continuand pana in anul 2000. Productia internationala a primei generatii Bulli ajunge astfel la 2,9 milioane de unitati.

Modele Transporter nu au putut fi incadrate niciunei clase deja existente, ci au creat o noua clasa

La fel ca si modelul Golf, urmasul modern al modelului Beetle, toate generatiile de autovehicule Bulli, de la T1 pana la T5, dispun de o imagine ce le permite sa nu se incadreze in nicio clasa. Si aceasta este o caracteristica unica la nivel mondial. Din 2003 s-au livrat din generatia actuala, Transporter T5, imbunatatita ca design, dar si tehnic, peste un milion de unitati. In ultimul an s-au inregistrat la nivel mondial 178.000 de clienti care au ales unul din cele patru modele de baza. Gama T5 se comercializeaza in Europa, Asia, Africa, America de Sud, precum si in Noua Zeelanda si Australia. in Europa, Germania, Marea Britanie, Olanda, Turcia si Franta reprezinta cele mai profitabile cinci piete de desfacere ale modelelor Transporter. in cazul Multivan, primele cinci cele mai profitabile piete de desfacere din Europa sunt Germania, Austria, Rusia, Marea Britanie si Franta.

Sofer pe viata - o data T5, intotdeauna T5
Cele mai importante motive pentru achizitionarea unui Transporter, conform unui sondaj actual efectuat in randul clientilor, sunt o experienta pozitiva a cumparatorilor in interactiunea cu marca sau modelul, apoi performanta si gradul de incredere. 59 de procente din totalul clientilor au mai condus si inainte un model Volkswagen Autovehicule Comerciale - dintre care in 81 de procente din cazuri a fost vorba de un Transporter. In cazul Multivan, pana acum, cei mai multi clienti s-au decis, de asemenea, in baza unei experiente pozitive in interactiunea cu marca si modelul. Pe locul doi si trei urmeaza versatilitatea si spatiul generos. 72 de procente din totalul cumparatorilor Multivan au mai condus un autovehicul fabricat de Volkswagen AG. Referitor la noii clienti, fosti clienti ai concurentei, Multivan puncteaza mai ales in cazul soferilor de MPV-uri. 


Scurt istoric: Traditie - Transporter ca simbol

Originile gamei de modele denumite initial in cadrul companiei Tip 2 dateaza de la inceputul anilor 50 - modelul Tip 1 a fost legendarul «Beetle» care initial a constituit baza pentru Tip 2 sau Bulli, dupa cum a devenit cunoscut in limbaj popular. Varianta Bulli are parte de o cariera asemanatoare cu cea a modelului Beetle, devenind un nume cunoscut pe aproape toate pietele din lume. Inceputurile acesteia se leaga de numele Ben Pon. Intreprinderea de familie a acestuia, "Pon´s Automobielhandel" este din 1947 importator oficial Volkswagen in Olanda. Chiar in acelasi an, Ben Pon are ideea ca pornind de la modelul Beetle sa ofere o varianta Transporter. Cu schita autovehiculului desenata in bloc-notesul sau si devenita legendara in ziua de astazi, acesta il convinge pe directorul de atunci al Volkswagen, Heinrich Nordhoff, de ideea sa geniala. Acesta este inceputul unei cariere unice a microbuzelor si autovehiculelor comerciale - mai exact a modelelor Bulli.



*Beetle = Tip 1,
Transporter – Bulli = Tip 2

Beetle, visul masinii populare


Trei versiuni, milioane de kilometri de teste si o armata de oameni implicati in proiect.
Acestea sunt elementele fundamentale pentru geneza unui model cu totul special, ce avea sa marcheze definitiv istoria automobilului.

 
In data de 22 iunie 1934, Reichverband der Deutschen Automobilindustrie semna contractul prin care ii incredinta lui Ferdinand Porsche realizarea a trei prototipuri pentru masina populara. Aceasta trebuia sa “fie capabila sa transporte doi adulti si trei copii cu o viteza de 100 km/h, sa consume putin, sa nu aiba probleme pe timp de iarna”, pentru ca la acea vreme existau putine garaje si sa “nu coste mai mult de 990 Reichsmark”, ceea ce insemna ca nu era cu mult mai scumpa decât o motocicleta.


Erwin Komenda, designerul-sef al companiei Porsche, s-a apucat de treaba. Primele doua versiuni, V1 si V2, au fost manufacturate in garajul vilei din Feuerbach, in apropiere de Stuttgart. V1 era dotat cu un motor cu doi cilindri in patru timpi, iar celalalt cu unul in doi timpi cu pistoane dedublate. In ambele cazuri era vorba de propulsoare racite cu aer plasate in spate. Exista o diferenta si in ceea ce priveste tipul caroseriei, V1 fiind un model in cinci usi, in timp ce V2 era convertibil.


Porsche nu era insa multumit. Komenda si-a continuat lucrul utilizând tunelul aerodinamic. S-a lucrat insa si la motor, rezultatul fiind un propulsor cu patru cilindri de 984 cmc, care oferea 23,5 CP la 3.000 rpm. Motorul montat in spate, caroseria a carei forma era inspirata din cea a unei picaturi de apa, cutie cu patru rapoarte, suspensii independente pe toate rotile, elementele care aveau sa defineasca viitorul Beetle, aveau sa se regaseasca pe trei variante ale prototipului V3, despre care se poate spune ca sunt primele exemplare din istorie.



V3 a fost urmat, in 1937, de alte 30 de exemplare, botezate Volkswagen 30 (a fost prima data când si-a facut aparitia, oficial, aceasta denumire). Testele automobilelor au fost coordonate de fiul lui Porsche, Ferry, care a beneficiat de sprijinul a 200 de soldati. Cel mai mare drive-test din istoria de pana atunci s-a derulat in vara lui 1937, fiecare masina parcurgând minimum 50.000 de kilometri. Atunci când verificarile s-au incheiat, masinile contabilizasera impreuna 2.400.000 de kilometri atat pe autostrazile care incepeau sa impânzeasca Germania, cat si pe drumurile virajate din Alpi. Incercarile au costat 30 de milioane de Reich Marks, ori, daca doriti, 1,7 milioane de dolari la cursul din zilele noastre. Meritase insa, pentru ca aceste incercari au probat robustetea masinii gândite de Ferdinand Porsche, un atribut pe care masina avea sa-l pastreze de-a lungul timpului.

In timp ce Porsche lucra la prototip, evident, s-a ridicat problema producerii acestuia. Ca urmare, pe 28 mai 1937 se infiinta la Berlin „Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagen GmbH“ (Compania pentru pregatirea masinilor populare). Numele a fost schimbat, pe 16 septembrie 1938, in „Volkswagenwerk Gmbh“ (Fabrica Volkswagen), pentru ca pe 13 octombrie, in acelasi an, compania sa fie inregistrata la Registrul Comercial.


Halele de productie erau gata in 1939, când au si aparut câteva modele de strada. Au fost produse doar câteva sute, pe masura ce se apropia razboiul structura de productie a fabricii urmand sa fie adaptata nevoilor armatei. Astfel au aparut modelul Type 62 sau Kubelwagen, ce folosea aceeasi platforma cu Beetle, diferentele mecanice constând in trenul de rulare, diferential, filtrul de aer (capabil sa faca fata si in desert) si garda la sol, care era aproape dubla. Pentru ca era foarte manevrabil, robust, consuma putin si se strica extrem de greu s-a bucurat de un imens succes in rândul soldatilor Ulterior, Porsche a mai realizat o varianta, Type 82, cu osii, amortizoare si jante revizuite. A existat si o versiune amfibie, Schwimmwagen (Type 128 si Type 166). Printre modelele din acea perioada s-a numarat si Kommander wagen (Type 87 E), care pastra linia modelului Beetle. S-a produs in numar foarte mic, fiind destinat cadrelor superioare ale armatei.


In martie 1946, pentru intaia data dupa razboi, fabrica reusea sa produca 1.000 de masini. Evenimentul a fost celebrat cu fast. De aici, drumul parcurs in cei aproape 70 de ani de productie, de cele peste 23,5 de milioane de Beetle vandute in intreaga lume, este o legenda a industriei automobilistice.