Wolfsburg/Geneva - Volkswagen expune ID. BUGGY la Salonul Internațional Auto de la Geneva. Cu o seară înainte de ziua dedicată presei, conceptul celebrează premiera mondială în cadrul evenimentului Volkswagen Group Night. ID. BUGGY este un vehicul de înaltă tehnologie, cu emisii zero, conceput special pentru sezonul de vară, potrivit atât pentru plajă, cât și în oraș, proiectat pe matricea electrică modulară (MEB). "ID. BUGGY arată gama largă de soluții de mobilitate cu emisii zero care poate fi obținută pe platforma MEB a Volkswagen. Ne dorim, însă, să dăm acces în platformă și altor furnizori", explică Ralf Brandstätter, COO al mărcii Volkswagen.
Asemănările dintremașinile buggy folosite pentru a străbate dunele californiene în anii șaizeci și noul ID. BUGGY o impresionante. Buggy-urile de plajă din acei ani permiteau un grad ridicat de variabilitate modulară - ele erau proiectate pe șasiul legendarului Beetle și dotate cu un motor boxer cu patru cilindri care rula în partea din spate. Producători de mașini în serii mici au extins caroserii din plastic armat cu fibră de sticlă (GFRP) pe șasiul și motorul tipic Beetle-ului, deschizând astfel o nouă pagină în istoria automobilelor. ID. BUGGY este conectat de acest concept, dar are capacitățtile tehnice oferite de epoca modernă. Baza mașinii este șasiul progresiv al platformei MEB iar în podeaua vehiculului este integrată o baterie de înaltă tensiune.
Bateria litiu-ion reîncărcabilă furnizează energia electrică pentru motorul electric din spate, de 150 kW / 204 PS., pentru a obține o transmisie cu tracțiune integrală cu "propulsie electrica" există un motor electric suplimentar, pe axa din față.
Limbajul clar de design transmite experiența unică resimțită atunci când conduci buggy-ul. Pentru a putea simți vântul, s-a renunțat la acoperișul fix și la uși. Acesta este motivul pentru care design-ul puternic și minimalist al interiorului este caracterizat de materiale impermeabile. Conceptul este o mașină cu două locuri, dar ID. BUGGY poate fi convertit și într-o mașină cu patru locuri.
Corpul compozit fabricat dintr-un amestec de aluminiu, oțel și plastic este auto portant. Datorită designului modular, corpul superior poate fi detașat de pe șasiul MEB. Un semnal clar pentru producătorii de serii mici și pentru start-up-uri: la fel ca în trecut, Volkswagen se deschide producătorilor externi prin intermediul acestui concept ID. BUGGY.
Oferta: Poți construi un buggy modern, cu emisii zero, pe baza acestui concept. În general, MEB are potențialul de a deveni noua bază tehnică pentru mobilitatea electrică pentru mulți producători de automobile. Context: La începutul anului 2019, Volkswagen a anunțat pentru în premieră că intenționează să facă MEB accesibil competitorilor, ca platformă electrică pentru vehicule.
În același timp, ID. BUGGY ilustrează gama largă de soluții de mobilitate cu emisii zero care poate fi obținută cu ajutorul matricei electrice modulare a Volkswagen: după ID.) (clasa compactă), ID. BUZZ) (furgonetă), ID. CROZZ) (SUV) și ID. VIZZION) (sedan), noul ID. BUGGY este cea de-a cincea mașină concept, proiectată pe MEB, pe care Volkswagen a folosit-o pentru a demonstra natura complexă a familiei ID.
Asemănările dintremașinile buggy folosite pentru a străbate dunele californiene în anii șaizeci și noul ID. BUGGY o impresionante. Buggy-urile de plajă din acei ani permiteau un grad ridicat de variabilitate modulară - ele erau proiectate pe șasiul legendarului Beetle și dotate cu un motor boxer cu patru cilindri care rula în partea din spate. Producători de mașini în serii mici au extins caroserii din plastic armat cu fibră de sticlă (GFRP) pe șasiul și motorul tipic Beetle-ului, deschizând astfel o nouă pagină în istoria automobilelor. ID. BUGGY este conectat de acest concept, dar are capacitățtile tehnice oferite de epoca modernă. Baza mașinii este șasiul progresiv al platformei MEB iar în podeaua vehiculului este integrată o baterie de înaltă tensiune.
Bateria litiu-ion reîncărcabilă furnizează energia electrică pentru motorul electric din spate, de 150 kW / 204 PS., pentru a obține o transmisie cu tracțiune integrală cu "propulsie electrica" există un motor electric suplimentar, pe axa din față.
Limbajul clar de design transmite experiența unică resimțită atunci când conduci buggy-ul. Pentru a putea simți vântul, s-a renunțat la acoperișul fix și la uși. Acesta este motivul pentru care design-ul puternic și minimalist al interiorului este caracterizat de materiale impermeabile. Conceptul este o mașină cu două locuri, dar ID. BUGGY poate fi convertit și într-o mașină cu patru locuri.
Corpul compozit fabricat dintr-un amestec de aluminiu, oțel și plastic este auto portant. Datorită designului modular, corpul superior poate fi detașat de pe șasiul MEB. Un semnal clar pentru producătorii de serii mici și pentru start-up-uri: la fel ca în trecut, Volkswagen se deschide producătorilor externi prin intermediul acestui concept ID. BUGGY.
Oferta: Poți construi un buggy modern, cu emisii zero, pe baza acestui concept. În general, MEB are potențialul de a deveni noua bază tehnică pentru mobilitatea electrică pentru mulți producători de automobile. Context: La începutul anului 2019, Volkswagen a anunțat pentru în premieră că intenționează să facă MEB accesibil competitorilor, ca platformă electrică pentru vehicule.
În același timp, ID. BUGGY ilustrează gama largă de soluții de mobilitate cu emisii zero care poate fi obținută cu ajutorul matricei electrice modulare a Volkswagen: după ID.) (clasa compactă), ID. BUZZ) (furgonetă), ID. CROZZ) (SUV) și ID. VIZZION) (sedan), noul ID. BUGGY este cea de-a cincea mașină concept, proiectată pe MEB, pe care Volkswagen a folosit-o pentru a demonstra natura complexă a familiei ID.
Sursa: Volkswagen Romania
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu