„Pentru prima data am vandut mult peste o jumatate de milion de autovehicule comerciale usoare,” declara Harald Schomburg, membru in Consiliul de Administratie al marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale, responsabil pentru vanzari si marketing. „Produsele noastre inregistreaza o crestere continua, de ordinul a doua cifre, atat pe piata europeana, cat si in zone din restul lumii".
In Europa de Vest, marca a inregistrat o crestere semnificativa, de 17,9%, consolidandu-si din nou pozitia de lider de piata si inregistrand vanzari de 289.750 de autovehicule comerciale usoare. "In Europa am obtinut, in 2011, o crestere dinamica de trei ori mai mare decat media pietei", accentueaza Schomburg. “Vanzarile noastre record nu au la baza doar motive economice, ci sunt si rezultatul clar al portofoliului nostru de produse puternice si eficiente, precum si al performantelor dedicatei noastre echipe de specialisti de vanzari."
Volkswagen Autovehicule Comerciale a obtinut cifre bune de vanzari si in regiunile Europei Centrale si de Est. Aici, livrarile au crescut cu 36,6%, la 36.500 de autovehicule comerciale usoare.
In Romania, 2011 a reprezentat pentru Volkswagen Autovehicule Comerciale un total de 1.702 unitati livrate. Acest volum a adus locul 1 in piata de import autovehicule comerciale usoare, cu o cota de 15,7%. Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale pastreaza pentru al doilea an consecutiv pozitia numarul unu, cu o crestere usor peste media pietei de import (+22,6% fata de volumul Volkswagen Autovehicule Comerciale din 2010).
2012 va aduce un model nou - Amarok Cabina Simpla, ce va fi lansat in primavara acestui an. Tot incepand cu acest an, Amarok va fi disponibil si cu cutie de viteze automata.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu