Locul I si III pentru Golf Blue-e-Motion in Raliului Silvretta E-Auto

Prima reusita pentru Golf Blue-e-Motion într-o competitie dedicata masinilor electrice. Modelul german a câstigat editia 2012 a Raliului Silvretta E-Auto. La finalul concursului Golf a ocupat locurile 1 si 3.

Volkswagen a dominat competitia care testeaza performantele automobilelor electrice. Aflat la cea de a treia editie, Raliul Silvretta E-Auto tinde sa devina cea mai faimoasa întrecere europeana dedicata exclusiv masinilor cu zero emisii. Dupa trei zile ce concurs, pe podium au urcat doua modele Golf Blue-e-Motion, care au ocupat locurile 1 si respectiv 3.

Dotate cu un motor electric de 135 cai putere, versiunile curate ale popularului Golf s-au remarcat din cei 28 de competitori înscrisi la editia 2012.

Desfasurat pe drumurile serpuitoare ale regiunii Silvretta Montafon din Austria, raliul masinilor electrice a supus concurentii la un adevarat test de eficienta. Pe parcursul a trei etape, masinile si-au dezvaluit potentialul si randamentul de care dispun pe un traseu de 364 km ce a traversat Alpii Austrieci.

Volkswagen a participat cu cinci exemplare electrice Golf Blue-e-Motion, modelul câstigator fiind condus de Thomas Lierber, seful departamentului de dezvoltare al sistemelor de propulsie electrica al Volkswagen, si co-pilotul Peter Göbel.

Locul trei a fost obtinut de Christian Ehret si Daniel Schmidt – alti doi membri ai aceluiasi departament din cadrul companiei Volkswagen, ce au condus tot un exemplar Golf Blue-e-Motion.

”Ne bucuram de rezultatele excelente din acest raliu plin de provocari si pe care Golf Blue-e-motion l-a încheiat cu bine.
Performanta de astazi demonstreaza stilul practic al acestor masini, pe care suntem pregatiti sa le aducem pe piata din anul 2013”, a mai spus Lieber.

În prima zi a raliului masinile electrice au avut de parcurs 126 km, având ca punct de plecare trecatoarea Bieler Höhe aflata la 2.037 m înaltime. Pret de 1 kilometru, masinile au trecut prin 26 de viraje strânse ce s-au dovedit destul de solicitant pentru sistemul electric ce a functionat la jumatate din capacitatea totala. Restul traseului a fost completat de dealuri si vai mai mult sau mai putin abrupte unde, din nou, performantele tehnologiei verzi au fost puse la încercare.

A doua zi, masinile din concurs au avut de acoperit 112 km între St. Gerold Partenen si Gaschurn, un traseu sinuos cu drumuri în rampa si deopotriva pante înclinate.

A treia si ultima zi a însemnat parcurgerea unei distante de 126 km între localitatile montane Bartholomäberg si Vandans. 



sursa: www.autopasione.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu