25 miliarde de euro în venituri, un profit operaţional de 2,9 miliarde şi 11,5% profitabilitate. Aceste cifre demonstrează cum Audi Group a reuşit să adauge încă un capitol la povestea sa de succes, în ciuda crizei economice şi contractarea multor pieţe.
„Cererea ridicată în prima jumătate a anului este dovada succesului strategiei noastre”, a declarat Axel Strotbek, director la Audi AG. Compania a livrat 733.237 vehicule (2011: 652.892) pentru brandul Audi, în creştere cu 12,3% faţă de primele şase luni ale anului trecut. Cererea a fost mare în special pentru noul Audi Q3, dar şi pentru modelele Q5, A6, A7 şi A8.
Creşterea livrărilor a împins veniturile la 25 miliarde de euro, în creştere cu 16,2% faţă de perioada similară a anului trecut. Grupul Audi şi-a mărit profitul operaţional cu 13,2% la 2,87 miliarde de euro, în ciuda tendinţelor recesioniste în majoritatea ţărilor din Uniunea Europeană. Profitabilitatea operaţiunilor de 11,5% (11,8% anul trecut) a fost menţinută la un nivel înalt.
După performanţele din prima jumătate a anului, Grupul Audi plănuieşte să livreze un total de peste 1,4 milioane de maşini sub brandul Audi în întreg anul 2012. Audi A1 Sportback, Q3 şi noul Audi A3 ce va apare pe piaţă la sfârşitul verii, vor ajuta Audi să-şi îndeplinească acest ţel
După performanţele din prima jumătate a anului, Grupul Audi plănuieşte să livreze un total de peste 1,4 milioane de maşini sub brandul Audi în întreg anul 2012. Audi A1 Sportback, Q3 şi noul Audi A3 ce va apare pe piaţă la sfârşitul verii, vor ajuta Audi să-şi îndeplinească acest ţel
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu