Volkswagen Golf R, cea mai rapidă compactă a nemţilor, debutează la Frankfurt

Primele imagini ale noului Volkswagen Golf R au fost publicate de cehii de la Autoforum.cz. Modelul german este aşteptat să debuteze la Frankfurt alături de trenul de propulsie al lui Audi S3.














Volkswagen Golf R, cea mai sportivă versiune a compactei din Wolfsburg, se pregăteşte de debutul de la Frankfurt. Până acum, reprezentanţii constructorului german au publicat o imagine teaser a noului model, care surprindea grila faţă şi blocurile optice. Între timp, cehii de la Autoforum.cz au obţinut primele imagini ale noii generaţii a lui Golf R. Pe lângă acestea, cehii au publicat şi primele specificaţii tehnice ale compactei care va fi lansată la cel mai important eveniment auto din Germania, Salonul Auto de la Frankfurt. Design-ul schimbat al modelului este completat de un propulsor mai puternic, un set de jante din aliaj de 18 inch, blocuri optice cu bi-xenon, stopuri cu LED-uri, sistem de evacuare cu patru ţevi şi tapiţerie din piele şi Alcantara. Motorizarea noului Golf R vine tot din familia EA888 şi are o cilindree de 2.0 litri. Unitatea livrează 300 CP şi 380 Nm, cu 30 CP şi 30 Nm în plus faţă de predecesorul său. Propulsorul este preluat de la Audi S3 şi va fi oferit atât în versiuni DSG, cât şi în versiuni cu transmisie manuală cu şase trepte. Versiunea DSG a lui Golf R este mai rapidă decât donatorul său, Audi S3, cu o zecime de secundă la sprint-ul de la 0 la 100 km/h, valoarea finală fiind de 4.9 secunde. În ceea ce priveşte consumul de carburant, versiunea DSG a lui Golf R anunţă 6.9 litri la sută în regim mixt, în timp ce versiunea cu transmisie manuală anunţă 7.1 litri la sută.
















Printre schimbările operate de la vechiul Golf R la noua generaţie se numără garda la sol şi introducerea unei noi suspensii adaptive. Garda la sol este cu 20 de milimetri mai mică faţă de cea a unul Golf standard, respectiv cu cinci milimetri mai joasă decât cea a unui Golf VII GTI. Cei de la Volkswagen oferă opţional o suspensie adaptivă, care are mai multe moduri de operare. Pe lângă Eco, Normal şi Individual, apare modul Race, care permite reglarea răspunsului la acceleraţie şi viteza cu care sunt schimbate treptele (în cazul transmisiei DSG).
Sursa: Autoforum.cz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu