Modelul electric ID.R este primul automobil care reușește să termine Hillclimb în mai puțin de 40 de secunde.
Primul model electric care depășește un record stabilit de un model de Formula 1: Volkswagen ID.R scrie istorie în sporturile cu motor prin timpul obținut la "Festivalul de Viteză de la Goodwood". Pilotul Romain Dumas a terminat traseul de 1,86 kilometri din sudul Angliei în doar 39,9 secunde. Modelul de curse electric de 500 kW (680 CP) a depășit cu 1,7 secunde recordul anterior pe acest traseu stabilit în urmă cu 20 de ani. Recordul anterior fusese stabilit de Nick Heidfeld, în 1999, aflat atunci la bordul unui McLaren-Mercedes MP4/13 cu putere de 574-KW (780 CP) și motor pe combustie.
"Prin acest record de la Festivalul de Viteză de la Goodwood ID.R arătăm încă o dată că sistemul de propulsie electric poate depăși și cele mai performante sisteme de propulsie convenționale", declară Sven Smeets, directorul Volkswagen Motorsport. "Romain Dumas a folosit la maximum potențialul ID.R pe un traseu scurt, dar dificil. După victoria de la Pikes Peak și recordul de la Nürburgring-Nordschleife, el a stabilit un nou reper pentru mobilitatea electrică. Este o performanță importantă pentru întreaga noastră echipă care a avut la dispoziție puțin timp pentru a produce o variantă mai ușoară a modelului ID.R pentru a participa la Festivalul de Viteză".
"Sunt foarte mândru că am reușit să stabilesc acest record la Goodwood la bordul ID.R. Acest traseu scurt, în pantă, este o provocare specială. Având în vedere că este un traseu atât de scurt nu-ți este permisă nici cea mai mică greșeală. Fiecare detaliu din reglajele modelului ID.R trebuie să fie perfect. A fost provocator având în vedere că nu am reușit să testăm anterior mașina pe traseu", declară Romain Dumas, cel care a fost învingător la bordul unei mașini electrice pe același traseu și în 2018.
Primul model electric care depășește un record stabilit de un model de Formula 1: Volkswagen ID.R scrie istorie în sporturile cu motor prin timpul obținut la "Festivalul de Viteză de la Goodwood". Pilotul Romain Dumas a terminat traseul de 1,86 kilometri din sudul Angliei în doar 39,9 secunde. Modelul de curse electric de 500 kW (680 CP) a depășit cu 1,7 secunde recordul anterior pe acest traseu stabilit în urmă cu 20 de ani. Recordul anterior fusese stabilit de Nick Heidfeld, în 1999, aflat atunci la bordul unui McLaren-Mercedes MP4/13 cu putere de 574-KW (780 CP) și motor pe combustie.
"Prin acest record de la Festivalul de Viteză de la Goodwood ID.R arătăm încă o dată că sistemul de propulsie electric poate depăși și cele mai performante sisteme de propulsie convenționale", declară Sven Smeets, directorul Volkswagen Motorsport. "Romain Dumas a folosit la maximum potențialul ID.R pe un traseu scurt, dar dificil. După victoria de la Pikes Peak și recordul de la Nürburgring-Nordschleife, el a stabilit un nou reper pentru mobilitatea electrică. Este o performanță importantă pentru întreaga noastră echipă care a avut la dispoziție puțin timp pentru a produce o variantă mai ușoară a modelului ID.R pentru a participa la Festivalul de Viteză".
"Sunt foarte mândru că am reușit să stabilesc acest record la Goodwood la bordul ID.R. Acest traseu scurt, în pantă, este o provocare specială. Având în vedere că este un traseu atât de scurt nu-ți este permisă nici cea mai mică greșeală. Fiecare detaliu din reglajele modelului ID.R trebuie să fie perfect. A fost provocator având în vedere că nu am reușit să testăm anterior mașina pe traseu", declară Romain Dumas, cel care a fost învingător la bordul unei mașini electrice pe același traseu și în 2018.
Versiunea sprint a ID.R doboară un record de o mașină de Formula 1
Echipa Volkswagen Motorsport a modificat modelul ID.R pentru participarea la "Festivalul de Viteză Goodwood". Printre altele, ultima variantă a modelului electric de curse a fost mai ușoară față de cea care a stabilit recordurile de la Pikes Peak și Nürburgring. "Am folosit o baterie mai mică față de cea din dotarea modelului cu care am participat la Nürburgring și am optimizat puterea motorului. Noua versiune sprint ID.R cântărește mai puțin de o tonă, cu pilot la bord", declară François-Xavier Demaison, Director Tehnic la Volkswagen Motorsport. ID.R a doborât acest record fără DRS (Drag Reduction System - sistem de activare al flapsului aerodinamic montat pe eleronul spate), proiectat special pentru secțiunile de mare viteză de la Nürburgring - tipologia traseului de la Goodwood face acest sistem inutil.
Bridgestone, partener tehnic, implicat și în stabilirea recordului de la Goodwood din anul 1999, a furnizat anvelope speciale pentru acest traseu de 1,86 kilometri. "Suntem mândri că am fost parte din acest proiect și pentru stabilirea acestui record. Pentru a ne asigura că modelul dispune de cele mai bune anvelope am dezvoltat o variantă specială mai moale pentru
Bridgestone Potenza slick", declară Mark Tejedor, Vice Președinte OE Bridgestone EMEA. "Suntem foarte încântați că Bridgestone a furnizat anvelopele și pentru modelul care a stabilit noul record, la un interval de 20 de ani".
Circa 180.000 de vizitatori descoperă familia ID.
La "Festivalul de Viteză Goodwood" au participat aproximativ 180.000 de vizitatori pe parcursul weekend-ului. Dincolo de spectacolul de pe traseu, Volkswagen a oferit publicului posibilitatea de a-și face o idee privind viitorul mobilității electrice. Marca a prezentat detalii despre ID.3, primul model electric care va fi lansat pe piață în 2020, parte a familiei ID. În plus, Volkswagen a oferit o imagine generică a viitoarelor variante din această serie complet electrică, respectiv modelele de studiu ID. BUZZ și ID. VIZZION.
Echipa Volkswagen Motorsport a modificat modelul ID.R pentru participarea la "Festivalul de Viteză Goodwood". Printre altele, ultima variantă a modelului electric de curse a fost mai ușoară față de cea care a stabilit recordurile de la Pikes Peak și Nürburgring. "Am folosit o baterie mai mică față de cea din dotarea modelului cu care am participat la Nürburgring și am optimizat puterea motorului. Noua versiune sprint ID.R cântărește mai puțin de o tonă, cu pilot la bord", declară François-Xavier Demaison, Director Tehnic la Volkswagen Motorsport. ID.R a doborât acest record fără DRS (Drag Reduction System - sistem de activare al flapsului aerodinamic montat pe eleronul spate), proiectat special pentru secțiunile de mare viteză de la Nürburgring - tipologia traseului de la Goodwood face acest sistem inutil.
Bridgestone, partener tehnic, implicat și în stabilirea recordului de la Goodwood din anul 1999, a furnizat anvelope speciale pentru acest traseu de 1,86 kilometri. "Suntem mândri că am fost parte din acest proiect și pentru stabilirea acestui record. Pentru a ne asigura că modelul dispune de cele mai bune anvelope am dezvoltat o variantă specială mai moale pentru
Bridgestone Potenza slick", declară Mark Tejedor, Vice Președinte OE Bridgestone EMEA. "Suntem foarte încântați că Bridgestone a furnizat anvelopele și pentru modelul care a stabilit noul record, la un interval de 20 de ani".
Circa 180.000 de vizitatori descoperă familia ID.
La "Festivalul de Viteză Goodwood" au participat aproximativ 180.000 de vizitatori pe parcursul weekend-ului. Dincolo de spectacolul de pe traseu, Volkswagen a oferit publicului posibilitatea de a-și face o idee privind viitorul mobilității electrice. Marca a prezentat detalii despre ID.3, primul model electric care va fi lansat pe piață în 2020, parte a familiei ID. În plus, Volkswagen a oferit o imagine generică a viitoarelor variante din această serie complet electrică, respectiv modelele de studiu ID. BUZZ și ID. VIZZION.
Sursa: Volkswagen Romania
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu