Până la finele lunii iulie, Volkswagen Autovehicule Comerciale a livrat 317.300 de furgoane, busuri şi pick-up-uri la clienţii din întreaga lume. În comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent, (ianuarie - iulie 2011: 303.200 autovehicule), această cifră înseamnă un plus de 4,7 %.
La nivel mondial, livrările pick-up-ului Amarok au
crescut cu 22,5 %, la 43.300 de autovehicule (ianuarie - iulie 2011:
35.400). Livrările modelului Crafter au crescut cu 39 %, la 27.800
autovehicule (ianuarie - iulie 2011: 20.000). Gama T5 a repurtat
creşteri de 3,4 %, la 95.700 de unităţi livrate (ianuarie - iulie 2011:
92.500). La nivel mondial, livrările modelului Caddy au scăzut cu 1,1 %.
la 91.300 de autovehicule (ianuarie - iulie 2011: 92.300).
În perioada ianuarie - iulie 2012, în Europa de
Vest, livrările mărcii au cunoscut un plus de 2,7 %, la 169.400 de
autovehicule (ianuarie - iulie 2011: 164.800). Până la finele lunii
iunie, pe piaţa din Europa de Est, cifrele de livrări au crescut cu 28
%, la 24.200 de autovehicule (ianuarie - iulie 2011: 18.900).
În primele 7 luni ale anului 2012, Germania a fost
piaţa pe care Volkswagen Autovehicule Comerciale a înregistrat cele mai
mari vânzări din Europa, prezentând o creştere de 5,7 %, la 74.700
livrări la clienţi (ianuarie - iulie 2011: 70.700).
“Suntem încântaţi de dezvoltarea noastră continuu
pozitivă, de modul în care munca noastră dă roade. Vom monitoriza în
continuare îndeaproape evolutiile pieţei, luând măsuri proactive”, a
declarat Bram Schot, manager Distribuţie şi Marketing, marca Volkswagen
Autovehicule Comerciale.
În America de Sud, marca a livrat la clienţi cu 0,8
% mai puţine autovehicule, adică un total de 80.900 unităţi (ianuarie -
iulie 2011: 81.600). Livrările modelului Saveiro au scăzut cu 8,6 %, la
44.000 autovehicule (ianuarie - iulie 2011: 48.200), în timp ce T2 a
crescut cu 2,7 %, la 15.300 de unităţi livrate (ianuarie - iulie 2011:
14.900).
În Africa, Volkswagen Autovehicule Comerciale a
reuşit să-şi crească livrările cu 25,6 %, la 11.700 de unităţi (ianuarie
- iulie 2011: 9.300), în timp ce în regiunea Asia-Pacific, marca a
repurtat un plus de 61,8 %, atingând un volum de livrări de 10.000
autovehicule (ianuarie - iulie 2011: 6.200).
Pe piata romaneasca, Volkswagen Autovehicule
Comerciale a inregistrat o crestere a cotei de piata cu 2,3 puncte
procentuale fata de aceeasi perioada a anului precedent (ianuarie-iulie
2011), ajungand astfel la 13,6%.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu