Audi investește 13 miliarde de euro în tehnologii și vehicule

Până în 2016 marca Audi va aloca investiții cifrate la 13 miliarde de euro. Vor fi modernizate două uzine, iar portofoliul de modele va fi extins. Bugetul va fi folosit și pentru dezvoltarea de tehnologii.

 

Audi vrea să devină principalul jucător pe piața premium globală. Conform planurilor companiei, în anul 2020 vânzările producătorului din Ingostadt vor depăși pe plan mondial 2 milioane de unități, un volum care îi va permite să acapareze fotoliul de lider. Cu o strategie foarte bine pusă la punct, brandul german își construiește inteligent viitorul folosind un buget enorm.
Pentru a deveni nr.1 mondial, Audi va investi în următorii trei ani nu mai puțin de 13 miliarde de euro. Mai bine de jumătate din bani sunt direcționați spre uzinele din Ingolstadt și Neckarsulm, care vor primi aproape 8 miliarde de euro.
“Vom continua să investim sume mare pentru a urma strategia noastră de creștere”, a declarat Axel Strotbek, directorul financiar al Audi.
Oficialul a adăugat că Audi va cheltui anual peste 2 miliarde de euro pentru dezvoltarea de noi automobile și tehnologii moderne.
Pe lângă cele 13 miliarde anunțate, producătorul premium german va cheltui în următorii patru ani alte 10,5 miliarde de euro pentru extinderea portofoliului de modele și motoare. O parte din capital vizează mobilitatea electrică și dezvoltarea de structuri ușoare.
Anul acesta, Audi va finaliza și extinderea uzinei din Gyor cu trei noi hale. Peste granițele Europei, strategia mărcii germane este orientată tot în zona de producție. Din 2014 va fi inaugurată uzina din Foshan, China, iar doi ani mai târziu va fi demarată producția în Mexic la fabrica din San Jose Chiapa.
“Extinderea infrastructurii noastre de producție la nivel mondial ne va ajuta să creștem în continuare”, afirmă Strotbek. ”Audi vrea să vândă mai mult de două milioane de vehicule anual, până în 2020, pentru a deveni brandul premium numărul unu mondial. În acest scop, Audi speră că inovațiile sale vor atrage clienții din toate colțurile lumii. Nu în ultimul rând, compania urmărește să echilibreze în mod adecvat succesul financiar cu preocupările sociale și de mediu să-și consolideze în continuare imaginea în lume”.

surasa: www.autopassione.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu