Volkswagen Passat ocupă primul loc pe piața flotelor auto



Modelul favorit al clienților de flotă din Germania este VW Passat. Conform Dataforce, mașina de clasă de medie ocupă prima poziție în topul anului 2012. Pe următoarele locuri se află Audi A4 și VW Golf


Volkswagen a încheiat anul trecut cu rezultate excelente pe toate planurile. O parte din succesul bifat atât la nivel de grup cât și la nivel de marcă se reflectă și în numărul de mașini livrate către clienții cu flote auto. Performanțele din acest domeniu completează reușitele pe plan global.

Potrivit informațiilor publicate de Dataforce, vânzările totale pe piața germană înregistrate de cele patru branduri ale grupului auto Volkswagen în 2012 se ridică la 185.860 de unități, cu 1.816 unități mai mult decât în anul 2011.

La secțiunea mărci, Volkswagen se află pe preimul loc păstrând titlul de lider grație celor 106.209 unități comercializate.

Audi se clasează pe locul trei cu vânzări de 57.859 unități, în creștere cu 11,6% față de anul 2011. Cele mai căutate modele au fost A4 și A6, ce ocupă locurile 2 și 4 în topul celor mai vândute vehicule către clienții de flote. Și Seat a marcat o creștere ușoară în 2012, până la 4.683 de unități, în timp ce Skoda a devenit marca de import a anului în Germania mulțumită celor 17.109 modele vândute spre clienții persoană juridică.

Pe primul loc în clasamentul pe modele, ce privește doar piața germană, se află Volkswagen Passat.

Pe locul trei în clasamentul întocmit de Dataforce se află Volkswagen Golf. Practic, Volkswagen și Audi au monopolizat în anul 2012 primele patru poziții în topul 5 al preferințelor cliențelor din aria corporatistă.

”Pentru prima dată grupul Volkswagen a fost în măsură să își adjudece primele patru locuri în clasamentul vânzărilor pentru clienții de flote. Acest aspect reflectă încrederea sporită a clienților în valoarea și calitatea produselor noastre, precum și o formă de marketing profesionist prin intermediul filialelor noastre de vânzări. Cu toate acestea, piața și mediul concurențial, continuă să fie o provocare”, a declarat Martin Jahn, șeful Volkswagen Group Fleet International.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu