Mobilitate electrică fără compromisuri: Premiera mondială a matricei modulare pentru condusul electric


Mobilitate electrică fără compromisuri: Premiera mondială a matricei modulare pentru condusul electric– Volkswagen lansează campania ELECTRIC FOR ALL

Tranziția Volkswagen către mobilitatea electrică are la bază consistență și dedicare, comparativ cu alți producători auto. Ca parte a campaniei ELECTRIC FOR ALL, lansată astăzi, marca va aduce pe străzi modele atractive la prețuri accesibile punând astfel bazele progresului mașinilor electrice. Ofensiva electrică are la bază matricea modulară pentru condusul electric (MEB), o platformă tehnologică dezvoltată în mod special pentru mașinile electrice. Producția Volkswagen ID., prima mașină de serie care are la bază MEB, va demara la Zwickau la sfârșitul anului 2019. La lansarea campaniei ELECTRIC FOR ALL reprezentanții media din întreaga lume au primit date detaliate despre tehnologia de la baza ID. în cadrul unui atelier organizat la Gläserne Manufaktur Dresden, unde Volkswagen prezintă piesa cheie a MEB - șasiul de rulare fără caroserie și interior - așa cum va fi aceasta utilizată pentru modelele de serie. De asemenea, Volkswagen ia inițiativa în ceea ce privește infrastructura stațiilor de încărcare pentru modelele electrice. La Dresda va fi lansat, în același timp, un prototip de design denumit "Volks-Wallbox". Acest Wallbox este un sistem accesibil pentru acasă care face încărcarea mașinilor din familia ID. mai ușoară și accesibilă.

"ELECTRIC FOR ALL reprezintă viziunea mărcii Volkswagen și o promisiune de bază, aceea de face tehnologiile inovatoare accesibile pentru cât mai mulți clienți. MEB este cheia campaniei ELECTRIC FOR ALL permițând obținerea unui raport preț servicii nemaiîntâlnit până în prezent și altfel va sta la baza transformării mașinilor electrice din produse de nișă în produse lider la capitolul vânzări. Thomas Ulbrich, membru al consiliului de conducere pentru mobilitate electrică al mărcii a declarat: "Vom face mașinile electrice populare și vom face tot ce trebuie ca să avem cât mai mulți oameni entuziasmați de aceste soluții. MEB este unul dintre cele mai importante proiecte din istoria Volkswagen - un moment tehnologic cheie, similar tranziției de la Beetle la Golf."

MEB: platforma tehnologică pentru epoca electrică
Această platformă este principalul mesaj în vânzări al mărcii Volkswagen. Este o dovadă a tăriei cu care marca și grupul investesc în mobilitatea electrică. Thomas Ulbrich a declarat: "Utilizăm într-un mod optim posibilitățile pe care mașinile electrice le pot oferi și generăm economii masive pe nivel vertical, în același timp" Circa 10 milioane de mașini la nivel de grup vor avea la bază această platformă doar în prima etapă. MEB este coloana vertebrală din punct de vedere economic și tehnologic pentru mașinile electrice care se adresează oricui". Așa cum explica și Christian Senger, șeful liniei de producție pentru mașini electrice, platforma MEB aduce beneficii importante pentru clienți. "Modele ID. vor reprezenta un moment cheie în dezvoltarea tehnologică. Vorbim despre prima mașină electrică integral conectată cu toate utilitățile necesare pe care milioane de oameni și-o vor permite". MEB va permite și instalarea unei baterii mai mari, de exemplu. "Roțile mașinii rămân stabile datorită bateriei plate de la nivelul podelei care oferă și mai mult spațiu la interior - facem progrese substanțiale în ceea ce privește spațiul interior"

În plus, MEB aduce la un loc gama de cunoștințe în materie de producție a echipei Volkswagen. Aceasta nu este o platformă pentru mașini cu motoare pe combustie modificată ulterior, ci a fost proiectată de la început 100% pentru producția de mașini electrice. Așa cum spune Ulbrich: "Matricea modulară transversală a demonstrat deja că Volkswagen are una dintre cele mai de succes platforme din industria auto. Acum, transferăm această expertiză și strategie pentru epoca electrică. Până la finalul anului 2022, patru mărci din grup vor produce până la 27 de modele prin MEB la nivel global, variind de la mașini compacte până la modele lifestyle cum va fi Bulli. Este ceva unic."

Toate modelele din familia ID. sunt proiectate pentru încărcare electrică rapidă. Utilizând sisteme de încărcare rapidă, bateria poate fi încărcată până la 80% în doar 30 de minute mulțumită unui sistem de baterii mai puternic dezvoltat de Divizia de Componente a Grupului Volkswagen. Segner a explicat: "Utilizarea unei noi generații de baterii ultra-performante începe cu modelele ID.. Mulțumită design-ului modular și formatului multicelular, aceste baterii pot fi instalate atât pe modelele mai mici, cât și pe cele mai mari."

Familia ID.: mobilitatea electrică fabricată în Germania
În toate privințele, Volkswagen ID. sunt mașini produse în Germania. Majoritatea fabricilor din Germania sunt implicate în dezvoltarea și producerea primelor mașini electrice care vor avea la bază MEB, incluzând și fabricile Diviziei de Componente a Grupului Volkswagen din Braunschweig, Salzgitter și Kassel. Compania investește 1,3 miliarde de euro dintr-un total de șase miliarde de euro bugetat pentru mobilitatea electrică din cadrul acestor trei unități de producție.

Wolfsburg
ID. a fost gândit și dezvoltat de linia de producție pentru mașini electrice și de unitățile de cercetare din cadrul principalei fabrici din Wolfsburg. Tot aici, în hala pilot, este construit modelul de pre-serie, urmând ca ulterior acesta să fie probat în zona de teste de la Ehra-Lessien.

Zwickau și Dresden
Volkswagen va construi modelele de serie ale familiei ID. în Saxonia unde investește 1,2 miliarde de euro la Zwickau pentru a avea aici prima fabrică 100% MEB și cel mai mare centru de competențe în domeniul mobilității electrice din Europa. Gläserne Manufaktur a început producerea modelului Volkswagen e-Golf1 în aprilie 2017. Fabrica se transformă într-un "Centru pentru Viitorul Mobilității". Clienții și vizitatorii se pot bucura de o experiență interactivă cu mobilitatea electrică și cu digitalizarea pentru a descoperi mai multe despre viitorul mobilității.

Braunschweig
Fabrica de la Braunschweig va produce sisteme de baterii, inima mașinilor ID. Această fabrică, cu o istorie bogată, realizează deja baterii pentru modelele e-up!2, e-Golf și Passat GTE3, un hibrid plug-in. Braunschweig este astăzi specialistul în materie de baterii și de ambalare și are o expertiză amplă în materie de electronice, sisteme de răcire a bateriilor și managementul software-ului. Fabrica este în acest moment extinsă pentru a putea ajunge să dezvolte în viitor până la jumătate de milion de sisteme de baterii pe an.

Salzgitter
Fabrica începe anul acesta producția în preserie de rotoare și statoare pentru MEB. Centrul de Excelență pentru baterii celulare (CoE) unește competențe în dezvoltarea și producerea bateriilor celulare și a modulului de producție a bateriilor. În acest moment fabrica include o linie laborator care va fi urmată de producția pilot cu intenția de dezvoltare a unei expertize în producție.

Kassel
Fabrica din Kassel este deja, de mai mulți ani, centru de competențe în materie de condus electric. Producția integrală MEB dezvoltată de Grupul de Componente a mărcii Volkswagen va demara la sfârșitul acestui an. Fabrica este una dintre cele mai importante în producția de motoare accesibile de calitate superioară.




1) e-Golf - Consum combinat electric în kWh/100 km: 12,7; emisii combinate CO2 în g/km: 0, clasa de eficiență: A+.
2) e-up! - Consum combinat electric în kWh/100km: 11,7; emisii combinate de CO2 în g/km: 0; clasă de eficiență:: A+.
3) Passat GTE - consum combinat de combustibil în l/100 km: putere combinată 1,8 - 1,7; consum energetic combinat în kWh/100 km: 13,7 - 13,2; emisii combinate de CO2 în g/km: 40 - 38; clasă de eficiență:: A+.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu