Marca germana pregateste o limuzina Golf plina de stil si cu
un aer luxos. Viitorul Golf Comfort Coupe va fi o mostra de vehicul de nisa încarcat
de rafinament. Sedanul cu linii de coupe va sosi în 2014.
Volkswagen este autorul câtorva creatii care au dobândit de
timpuriu statutul de masini simbol, prin simplul fapt ca aveau un ecou puternic
în rândul maselor. În perioada când iconicul Beetle era în dificultate, iar la
fascinantul Scirocco cauta calea spre afirmare, ia nastere cel mai popular
automobil european din toate timpurile. Golf întruchipeaza de aproape 40 de ani
virtuţile tradiţionale ale masinii germane: robusta, practica si sigura.
Timp de sase generatii, Volkswagen nu a facut altceva decât
sa accentueze si mai puternic aceste calitasi ce definesc cel mai bine valorile
de marca ale companiei.
Spiritul perfecsionismului, aplecarea spre lucrul bine facut
îi obliga pe inginerii Volkswagen sa inoculeze o patra virtute: rafinamentul – si
tot ce decurge din acesta, stil, clasa, subtilitate, distincsie. Acest cumul de
însusiri îsi vor face aparisia odata cu noul Golf Comfort Coupe.
Chiar daca toata suflarea europeana asteapta cu nerabdare
viitorul Golf VII, a carui lansare oficiala va avea loc în toamna acestui an,
adevarata cireasa de pe tort va fi acest
sedan cu silueta de coupe pregatit sa sparga tiparele unui segment în care rafinamentul
nu a fost niciodata tema centrala în proiect. Adio linii familiare. Stilul
luxos debarca în familia Golf.
Golf Comfort Coupe, o
idee de suces sau un risc asumat?
Volkswagen controleaza piasa masinilor compacte mai bine ca
oricine. Reputasia gamei Golf este un vector urias pentru viitorul coupe. În
plus, cartea de vizita a compactei germane este un atu pentru viitorul
debutant.
Segmentele de nisa câstiga tot mai mult teren, mai ales în
Europa, iar publicul demonstreaza o atitudine deschisa la nou si inedit. Un
sedan compact cu tenta premium si o doza profunda de rafinament va avea
capacitatea de a atrage atensia la fel de mult cum a facut-o si Jetta. Numai ca
Golf CC va fi peste Jetta. Din toate punctele de vedere. Mai mult decât atât,
singurul rival va fi timpul.
Nici un alt producator generalist nu a îndraznit sa se
gândeasca pâna acum la un model asemanator. Golf Compact Coupe va fi un
pionier. Un experiment si un pariu cu unele riscuri doar teoretice, dar deloc
lipsite de emosii. La un proiect asemanator dezvolta si Mercedes, însa presul si
publicul sinta este altul.
Noua limuzina compacta joaca rolul unui model de sinuta, un
vârf de gama autentic pentru gama Golf. Un Golf cu care posi sa epatezi,
întoarce capete si strânge priviri admirative.
Poate crea Volkswagen
o compacta cu linii luxoase?
Raspunsul e simplu. DA. Germanii au în spate experiensa cu
Passat CC, care dupa restilizare se a fost rebotezat simplu CC. Are aproape
300.000 de cliensi în patru ani, sinta de vânzari care în mod normal trebuia
acoperita în sapte ani.
Ce ar împiedica un model mai mic, dar la fel de elegant sa
aiba parte de aceiasi priza la public ca si CC?
Acum totul va fi la o scara mai mica, însa provocarile vor
fi la fel de mari, chiar daca spasiul ”de joaca” al penelului va fi mai
restrâns.
Volkswagen mai are în gama si o limuzina de lux, Phaeton,
care a început sa prinda la public, un brand Audi si un nume precum Bentley.
Astfel, ne este usor sa ne imaginam ca instrumentele si competensa exista. Mai
trebuie doar viziunea.
Das Auto.
Din punct de vedere estetic, Golf Comfort Coupe nu se va
alinia la stilul promovat de modelele obisnuite Golf. Evolusia estetica nu va
fi limitata de canoanele stilistice ale gamei, ci va depasi toate tiparele.
Golf CC va fi un produs aparte, un Golf o personalitate
diferita. Dupa exemplul lui CC, fratele mai mic din clasa compacta se va bucura
de câteva prilegii legate de calitate, design si finisaje. Va fi cu siguransa
cel mai stilat Golf din toate timpurile, silueta rafinata urmând sa fie
subliniata de pavilionul curbat, umerii plonjasi ai spatelui, profilul somptuos
si liniile curate ale blocurilor optice.
Primul Golf a fost desenat de Giorgetto Giugiaro, iar
formele primului Golf Comfort Coupe va fi trasat de aceiasi notoriu desinger
italian, sub atenta supraveghere a carismaticului Walter de’Silva.
Modelul se va pozisiona între Jetta si Passat si va masura
aproximativ 4,70 metri lungime. Va fi conceput pentru a genera confort, stil si
o anumita sinuta. La fel ca toata familia lui Golf VII, viitorul Golf Comfort
Coupe va avea la baza platforma inovativa MQB si motoare performante cu sistem
de dezactivare temporara a cilindrilor.
Vârful de lance al gamei Golf va purta eticheta premium si
un pres sub cel al unui Golf R. O alternativa de top la tot ceea ce am obisnuit
sa ne asteptam din partea unui vehicul pe care îl vezi la tot pasul în Europa.
Planurile interne prevad lansarea noului Golf Comfort
Coupe în 2014.
sursa: www.autopassione.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu