2017 Premiul AutomotiveINNOVATIONS: Volkswagen câștigă premiul pentru cel mai inovativ brand de volum


→ Center of Automotive Management (CAM) si PwC acordă încă o dată prestigiosul premiu companiei Volkswagen
→ Alte premii pentru cel mai inovativ brand de volum în domeniile "Interfată si conectivitate" si "Condus autonom si sigurantă"


Wolfsburg / Frankfurt (Germania) - Astăzi, brandul Volkswagen a primit premiul pentru "Cel mai inovativ brand de volum" din partea Centrului pentru Management în domeniul Automobilistic (Center of Automotive Management - CAM). Premiul recunoscut în industrie a fost prezentat la gala din Frankfurt lui Stefan Gies, Șef Departament Dezvoltare Șasiuri pentru Autoturisme în cadrul companiei Volkswagen. În plus, Volkswagen a primit încă două premii pentru cel mai inovativ brand la categoriile "Interfată si conectivitate" si "Condus autonom si sigurantă".

Conform unui studiu realizat de CAM în cooperare cu PricewaterhouseCoopers (PwC), brandul Volkswagen a fost si în anul acesta brandul de volum care a înregistrat cel mai mare progres. Acest lucru înseamnă că renumitul constructor de automobile din Wolfsburg a fost capabil să-si apere cu succes pozitia din anul precedent. Timp de ani de zile, studiul AutomotiveINNOVATIONS a identificat tendintele viitoare si profilul de inovare al diferitelor branduri auto pe baza diferitelor inovatii tehnice ale vehiculelor. Justificând în mod oficial acordarea premiului în acest an, CAM asi PwC au afirmat: "Având 60 inovatii separate , Volkswagen este, de departe, cel mai inovativ brand de volum. Printre caracteristicile de mare succes se numără Trailer Assist, care este disponibil pentru prima oară pentru Golf si Tiguan, reprezentând totodată o inovatie pe plan global în respectivele segmente."

Actualul studiu CAM subliniază, de asemenea, că puterea de inovare a brandului Volkswagen rezidă, printre altele, în categoria "Interfată si conectivitate" si oferă următoarea justificare pentru acest fapt: "Pentru prima oară este disponibil, în această clasă, controlul prin intermediul gesturilor pentru sistemele infotainment ale noului model de Golf update, care fac posibilă operarea intuitivă. În plus, inovatii precum Doorbird app, prin care masina se poate conecta cu sistemul de interfon din casă, au determinat succesul brandului Volkswagen în această categorie."

Conform studiului CAM, brandul Volkswagen a confirmat, de asemenea, rolul său de pionier în domeniul "Condus autonom si sigurantă". "Prin intermediul 'Side Assist Plus', modelul Tiguan este primul autovehicul din segmentul său având un pachet de asistentă activă, care monitorizează unghiul mort, printre alte caracteristici. Mai mult, prin Rear Traffic Alert soferul poate fi avertizat că se apropie de alte vehicule, fiind posibilă chiar si frânarea automată, în cazul în care soferul nu reactionează corespunzător."

Centrul pentru Management Automobilistic (Center of Automotive Management) cu sediul în Bergisch-Gladbach (Germania), aflat sub conducerea profesorului Stefan Bratzel, este un institut stiintific independent, dedicat cercetării empirice în domeniul automobilistic si al mobilitătii. Acesta a acordat, timp de mai multi ani, premii celor mai inovativi producători de masini ai anului, în colaborare cu PricewaterhouseCoopers. 60 producători auto din întreaga lume au fost luati în considerare pentru analiza de anul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu