→ Prototip al noului model aproape gata! GTI celebrează premiera mondială la Wörthersee ca noul membru al familiei GTI
→ Primul Golf GTI câstigă premiul special ca cea mai influentă masină din toate timpurile în Marea Britanie
→ Golf GTE Performance Concept cu sistem de propulsie hibrid 272 PS
Wolfsburg / Reifnitz (A) - Astăzi este începutul primei întâlniri GTI a acestui an la Lacul Wörthersee (24-27 mai). Aproximativ 200.000 de fani vor face din nou un pelerinaj la Kärnten pentru un festival unic. Volkswagen va fi acolo cu mai multe surprize auto. De exemplu, premiera mondiala a prototipului 85 kW / 115 PS este aproape gata pentru productie! GTI - o masină care aduce omagiu originalului GTI 110 PS din 1976. Chiar înainte de începerea întâlnirii GTI, acesta din urmă a obtinut ieri un premiu remarcabil: ca parte a premiilor anuale ale publicatiei, cititorii revistei englezesti de automobilism, Autocar, au încoronat primul Golf GTI ca cea mai influentă masină din toate timpurile! O alta premiera mondială la Wörthersee: Golf GTE Performance Concept. În loc de 150 kW / 204 PS, sistemul de propulsie hibrid al acestei masini concept dezvoltă o putere de 200 kW / 272 PS. Cuplul sistemului creste de la 350 la 450 Nm.
Noul up! GTI - similar ca dimensiuni interioare si exterioare cu originalul GTI - acest model va extinde gama de produse Volkswagen de la începutul anului 2018, continuând doctrina masinii sport usoare, necomplicate cu format compact. Este propulsată de un motor cu turboinjector (TSI) care furnizează un cuplu de 200 Nm. La o analiză comparativă, caracteristicile de performantă sunt asemănătoare cu cele ale Golf GTI I catapultat în era modernă. Greutate: 997 kg. Viteză maximă: 197 km/h. 0-100 km/h: 8,8 secunde. Culori: din nou clasice si tipice pentru GTI - culorile unice de rosu tornadă si alb pur, plus culorile metalice de argintiu închis, negru perlat si - ca nuantă nouă a GTI - costa azul (albastru). Acest model foarte puternic poate fi identificat prin însemnele tipice GTI. În fată, de exemplu, banda laterală rosie în grila radiatorului cu model de fagure de miere. Încorporat mai sus: logo-ul GTI. Pe laturi sunt prezente dungile laterale duble peste fantele laterale late.
La acest capitol, noul up! se inspiră direct de la GTI-ul original. Jantele de aliaj de 17 inch au fost, de asemenea, reproiectate. Arată deosebit de vioi în noile pasaje de roată, întrucât modelul up! GTI are un tren de rulare sport care este cu 15 mm mai coborât. Trăsăturile GTI caracterizează si spatele: aici, acestea includ, încă o dată, o dungă rosie si un spoiler de acoperis mai mare, care oferă o fortă de apăsare mai mare pe puntea din spate si, prin urmare, caracteristici de manevrabilitate optimizate. În interior, caracteristicile tipice includ volanul sport îmbrăcat în piele, un schimbător de viteze sport si legendarul model "Clark" al huselor pentru scaune.
În ceea ce priveste detaliile conceptului de performantă Golf GTE, un lucru este clar: GTE3 a sustinut întotdeauna durabilitatea si manevrabilitatea dinamică. Acest lucru se reflectă si el în noua masina concept de la Wörthersee. În timp ce clasicul GTI si semi-electricul GTE sunt bazate pe un concept similar, sistemele de propulsie diferă, iar pe GTE toate însemnele rosii GTI sunt albastre. Cu noul prototip al conceptului de performantă Golf GTE, Volkswagen prezintă acum o idee despre cum Golf GTE, care poate ajunge la viteze de 50 km/h în modul electric, poate fi îmbunătătit în continuare.
La exterior, conceptul de performantă Golf GTE vopsit în alb electric, superlativul efectului perlat, atrage privirile admirative cu un plafon negru, elemente de siluetă albastre, oglinzi negre, elemente deflectoare pe bara din fată vopsite în negru lucios, glafuri laterale cu aceeasi culoare lucioasă si jante Pretoria de 19 inch cu albastru si negru. Pentru a face fată puterii ridicate, Volkswagen oferă frâne de 17 inch (discuri perforate, etriere "GTE albastru"), tren de rulare sport si distantiere pentru roti. În spate, caracteristici precum tevile de esapament, difuzorul de aer Golf GTI si spoilerul de deasupra lunetei al legendarului Golf GTI Clubsport sunt definitorii pentru versiunea GTE Performance. La interior, detalii precum scaunele sport îmbrăcate în piele si volanul multifunctional de culoare "alcantara" cu marcaj albastru la pozitia "ora 12" vor accentua puternica masină concept care va fi prezentată la Festivalul GTI în satul austriac Reifnitz.
→ Primul Golf GTI câstigă premiul special ca cea mai influentă masină din toate timpurile în Marea Britanie
→ Golf GTE Performance Concept cu sistem de propulsie hibrid 272 PS
Wolfsburg / Reifnitz (A) - Astăzi este începutul primei întâlniri GTI a acestui an la Lacul Wörthersee (24-27 mai). Aproximativ 200.000 de fani vor face din nou un pelerinaj la Kärnten pentru un festival unic. Volkswagen va fi acolo cu mai multe surprize auto. De exemplu, premiera mondiala a prototipului 85 kW / 115 PS este aproape gata pentru productie! GTI - o masină care aduce omagiu originalului GTI 110 PS din 1976. Chiar înainte de începerea întâlnirii GTI, acesta din urmă a obtinut ieri un premiu remarcabil: ca parte a premiilor anuale ale publicatiei, cititorii revistei englezesti de automobilism, Autocar, au încoronat primul Golf GTI ca cea mai influentă masină din toate timpurile! O alta premiera mondială la Wörthersee: Golf GTE Performance Concept. În loc de 150 kW / 204 PS, sistemul de propulsie hibrid al acestei masini concept dezvoltă o putere de 200 kW / 272 PS. Cuplul sistemului creste de la 350 la 450 Nm.
Noul up! GTI - similar ca dimensiuni interioare si exterioare cu originalul GTI - acest model va extinde gama de produse Volkswagen de la începutul anului 2018, continuând doctrina masinii sport usoare, necomplicate cu format compact. Este propulsată de un motor cu turboinjector (TSI) care furnizează un cuplu de 200 Nm. La o analiză comparativă, caracteristicile de performantă sunt asemănătoare cu cele ale Golf GTI I catapultat în era modernă. Greutate: 997 kg. Viteză maximă: 197 km/h. 0-100 km/h: 8,8 secunde. Culori: din nou clasice si tipice pentru GTI - culorile unice de rosu tornadă si alb pur, plus culorile metalice de argintiu închis, negru perlat si - ca nuantă nouă a GTI - costa azul (albastru). Acest model foarte puternic poate fi identificat prin însemnele tipice GTI. În fată, de exemplu, banda laterală rosie în grila radiatorului cu model de fagure de miere. Încorporat mai sus: logo-ul GTI. Pe laturi sunt prezente dungile laterale duble peste fantele laterale late.
La acest capitol, noul up! se inspiră direct de la GTI-ul original. Jantele de aliaj de 17 inch au fost, de asemenea, reproiectate. Arată deosebit de vioi în noile pasaje de roată, întrucât modelul up! GTI are un tren de rulare sport care este cu 15 mm mai coborât. Trăsăturile GTI caracterizează si spatele: aici, acestea includ, încă o dată, o dungă rosie si un spoiler de acoperis mai mare, care oferă o fortă de apăsare mai mare pe puntea din spate si, prin urmare, caracteristici de manevrabilitate optimizate. În interior, caracteristicile tipice includ volanul sport îmbrăcat în piele, un schimbător de viteze sport si legendarul model "Clark" al huselor pentru scaune.
În ceea ce priveste detaliile conceptului de performantă Golf GTE, un lucru este clar: GTE3 a sustinut întotdeauna durabilitatea si manevrabilitatea dinamică. Acest lucru se reflectă si el în noua masina concept de la Wörthersee. În timp ce clasicul GTI si semi-electricul GTE sunt bazate pe un concept similar, sistemele de propulsie diferă, iar pe GTE toate însemnele rosii GTI sunt albastre. Cu noul prototip al conceptului de performantă Golf GTE, Volkswagen prezintă acum o idee despre cum Golf GTE, care poate ajunge la viteze de 50 km/h în modul electric, poate fi îmbunătătit în continuare.
La exterior, conceptul de performantă Golf GTE vopsit în alb electric, superlativul efectului perlat, atrage privirile admirative cu un plafon negru, elemente de siluetă albastre, oglinzi negre, elemente deflectoare pe bara din fată vopsite în negru lucios, glafuri laterale cu aceeasi culoare lucioasă si jante Pretoria de 19 inch cu albastru si negru. Pentru a face fată puterii ridicate, Volkswagen oferă frâne de 17 inch (discuri perforate, etriere "GTE albastru"), tren de rulare sport si distantiere pentru roti. În spate, caracteristici precum tevile de esapament, difuzorul de aer Golf GTI si spoilerul de deasupra lunetei al legendarului Golf GTI Clubsport sunt definitorii pentru versiunea GTE Performance. La interior, detalii precum scaunele sport îmbrăcate în piele si volanul multifunctional de culoare "alcantara" cu marcaj albastru la pozitia "ora 12" vor accentua puternica masină concept care va fi prezentată la Festivalul GTI în satul austriac Reifnitz.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu