Scorpion are placerea sa va invite in perioada 25 august -15 septembrie la o sesiune de drive test cu Noul Tiguan.
Numai in acest fel vei face diferenta!
Cu acesta ocazie intrebati agentii de vanzari diferitele sisteme ale Noului Tiguan:
1. cutia automata DSG cu dublu ambreiaj şi cu 7 trepte de viteză.
Inovatoarea transmisie automată cu dublu ambreiaj DSG
reprezintă un important pas înainte pentru dezvoltarea cutiilor de
viteze moderne. În doar câteva sutimi de secundă, sistemul schimbă în
următoarea treaptă de viteză, care este deja preselectată, procesul
fiind aproape imperceptibil şi neîntrerupând puterea de tracţiune.
Accelerările sportive devin astfel şi mai incitante, mulţumită acestui
timp extrem de scurt de reacţie. Ca să fim concişi: plăcere pură de a
conduce, în şase trepte de viteză.
Chiar
dacă, de exemplu, pe marginea benzii de rulare este gheaţă, iar în
interiorul benzii suprafaţa este foarte aderentă, tracţiunea integrală 4MOTION
(oferită ca dotare opţională) asigură, în câteva milisecunde,
distribuţia puterii optime pentru fiecare roată în parte, corespunzător
terenului pe care se deplasează. Astfel roata nu se învârte în gol şi
nici nu se blochează, ceea ce permite o tracţiune excelentă, pe aproape
orice fel de suprafaţă de rulare.
Asistentul
opţional pentru parcare „Park Assist” identifică atât locurile de
parcare paralele (lungimea maşinii + 80 cm), cât şi pe cele
perpendiculare şi direcţionează maşina aproape automat. Adică,
dumneavoastră mai trebuie să acţionaţi doar ambreiajul, acceleraţia şi
frâna. Restul sarcinilor sunt preluate de "Park Assist".
4. Funcţia de detectare a gradului de oboseală.
Noul
Tiguan este echipat cu funcţia de detectare a gradului de oboseală în
dotarea standard a versiunilor "Sport & Style", "Sky", precum şi
"Track & Style". Imediat ce sunt identificate abateri de la conduita
specifică unui şofer odihnit, se aude un semnal de avertizare.
Suplimentar, pe display-ul multifuncţional, se afişează o recomandare
pentru pauză.
5. Sistem electronic ESP de stabilizare a traiectoriei.
Păstrarea
controlului în situaţii critice, intervenind punctual asupra
managementului motorului şi a sistemului de frânare, este optimizată cu
ajutorul sistemului electronic de control al traiectoriei cu asistenţă
prin contravirare inclusiv ABS cu asistenţă la frânare, a sistemelor ASR, EDS, MSR
şi a sistemului de stabilizare a remorcii. Astfel, maşina îşi menţine
în mod optim stabilitatea traiectoriei. Totuşi, şoferul trebuie să
abordeze un stil de condus precaut, pentru că nici sistemele de
asistenţă nu au capacitatea de a anula legile fizicii.
6. Climatronic
Climatronic reglează temperatura interioară în funcţie de temperatura
preselectată dorită, cu adaptarea automată a turaţiei suflantei şi
acţionarea clapetelor de distribuţie a aerului, astfel încât, în toate
regimurile de exploatare şi în toate condiţiile atmosferice, să fie
asigurată o temperatură plăcută cu o circulaţie a aerului fără formarea
de curenţi în habitaclu.
7. Sisteme de radio-navigaţie.
Divertisment si orientare.
Sistemul opţional de radio-navigaţie „RNS 510” poate fi operat cu ajutorul touchscreen-ului şi dispune de numeroase funcţii suplimentare: redarea CD-urilor audio în format MP3 şi WMA şi a DVD-urilor, cu ajutorul puterii de 4 x 20 W şi a celor 8 incinte acustice. Unitatea de memorie de 30 GB poate fi folosită pentru memorarea fişierelor audio. Mai mult, în timpul deplasării puteţi să memoraţi până la 500 de puncte aflate pe rută, mulţumită noii funcţii de navigaţie off-road. Apoi abaterile vor fi afişate automat. Sistemul opţional de navigaţie „RNS 315” cu touchscreen color indică ruta din perspectiva aeriană sau 2D şi este echipat cu cititor de carduri SD, precum şi cu o unitate de memorie integrată, cu material cartografic pentru Europa de Vest. Cele în total 8 difuzoare oferă 4 x 20 W.
8 Auto Hold
Funcţia Auto Hold produsa de Volkswagen reprezintă o extindere a frânei de parcare electronice. Funcţia Auto Hold previne deplasarea accidentală a autovehiculului oprit sau la pornirea de pe loc, fără a necesita în acest scop acţionarea permanentă a pedalei de frână de către conducătorul auto. Auto Hold asigură astfel un confort deosebit la volan (la pornire), împreună cu o siguranţă îmbunătăţită. Sistemul funcţionează prin intermediul unităţii hidraulice ABS/ESP. În cazul în care autovehiculul este oprit prin frânare, funcţia Auto Hold memorează ultima presiune de frânare. Conducătorul auto poate ridica piciorul de pe pedala de frână, toate cele patru frâne pe roţi se menţin activate. În cazul în care senzorii de turaţie roţilor corespunzători sistemului ABS identifică o deplasare a autovehiculului, creşte automat cuplul de frânare până la oprirea autovehiculului. Această situaţie poate fi întâlnită de exemplu în cazul în care conducătorul auto frânează uşor autovehiculul într-o rampă. Când conducătorul auto apasă pedala de acceleraţie şi cuplează o treaptă de viteză, funcţia Auto Hold reduce din nou presiunea de frânare pentru a permite mişcarea vehiculului. Din considerente de siguranţă, această funcţie trebuie activată în toate cazurile după oprirea motorului, în acest scop fiind utilizat un comutator dispus în partea stângă, lângă schimbătorul de viteze.
... si multe altele cum ar fi: motorul TDI de 140CP, gemurile fumurii, incalzirea in scaune, volanul multifunctional si padele de schimbare a vitezelor, tapiteria alcantara, senzorii de ploaie, oglinzile antiorbire, prizele de 12V, masuta pentru scaunele din spate.
Intreaba, testaza, compara si decide!
Te asteptam la Showroom-ul din Calea Moldovei 16 sau te poti programa la 0237.236.866 pentru un drive test.
Te asteptam!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu